nesimi çimen / koştum da geldim

mektup aldım dosttan gel diye
bindim aşk atına koştum da geldim
buyurmuş dost aman tez ol diye
güvercin misali uçtum da geldim

dost geldim şah geldim

nice yollar aldım nice dağlar aşarak
kahi emekleyerek kahi koşarak
kahi ağlayarak kahi coşarak
aşkın ateşine düştüm de geldim

dost geldim şah geldim

ne mutlu mihmanız bugün bu cana
nice dostlar gördük girdik bu ceme
hü deyip erenler el sundu deme
kederden gamımdan coştum da geldim

dost geldim şah geldim

hamd olsun ziyaret eyledim sizi
gül gibi koklayıp aldınız bizi
kalmadı kışımız getirdik yazı
kırmızı gül gibi açtım da geldim

dost geldim şah geldim

nesimi niyazım dost didarına
şad oldu bu gönlüm erdi yarına
hak demişiz dostun lütf-u kahrına
varımı yoğumu saçtım da geldim

Bir Cevap Yazın

